Osobní asistent/ka

Ceny jsou uvedeny bez DPH. DPH ve výši 21% bude připočtena ke konečné částce.

Chcete využít služeb osobního asistenta/asistentky, ale jen nárazově, takže najmout si vlastní/ho se Vám nevyplatí? Potřebujete někoho, kdo by Vám mohl:

  • tlumočit při jednání na úřadě?
  • vyřídit hovory s českými úředníky nebo firmami, když potřebujete vyřešit problém?
  • pomoci vyplnit smlouvu, s níž si nevíte rady?
  • vytisknout dokumenty, abyste se mohli věnovat důležitějším věcem?
  • vyzvednout věci z čistírny nebo přinést oběd, když to kvůli práci nestíháte?

Co když někdo takový už pracuje v Locusu, takže si jeho služby můžete objednat stejně jednoduše, jako si rezervujete zasedačku?

Ceník:

  • Cena pro členy: 250 Kč/hod.
  • Cena pro nečleny: 350 Kč/hod.
  • 10hodinový balíček pro nečleny: 3000 Kč.
  • U členství typu Nonstop nebo Fixní stůl máte nárok na 1/2 hodiny za měsíc ZDARMA.

Rezervovat služby os. asistenta/asistentky si můžete v kalendáři níže!*

* – Pokud se Vám kalendář nezobrazuje, přihlašte se do svého Google kalendáře a klikněte na tento přímý odkaz, který Vás zavede na stránku určenou k provedení rezervace.