Ceny jsou uvedeny bez DPH. DPH ve výši 21% bude připočtena ke konečné částce.
Chcete využít služeb osobního asistenta/asistentky, ale jen nárazově, takže najmout si vlastní/ho se Vám nevyplatí? Potřebujete někoho, kdo by Vám mohl:
- tlumočit při jednání na úřadě?
- vyřídit hovory s českými úředníky nebo firmami, když potřebujete vyřešit problém?
- pomoci vyplnit smlouvu, s níž si nevíte rady?
- vytisknout dokumenty, abyste se mohli věnovat důležitějším věcem?
- vyzvednout věci z čistírny nebo přinést oběd, když to kvůli práci nestíháte?
Co když někdo takový už pracuje v Locusu, takže si jeho služby můžete objednat stejně jednoduše, jako si rezervujete zasedačku?
Ceník:
- Cena pro členy: 250 Kč/hod.
- Cena pro nečleny: 350 Kč/hod.
- 10hodinový balíček pro nečleny: 3000 Kč.
- U členství typu Nonstop nebo Fixní stůl máte nárok na 1/2 hodiny za měsíc ZDARMA.
Rezervovat služby os. asistenta/asistentky si můžete v kalendáři níže!*
* – Pokud se Vám kalendář nezobrazuje, přihlašte se do svého Google kalendáře a klikněte na tento přímý odkaz, který Vás zavede na stránku určenou k provedení rezervace.